Mijn klant wil niet betalen, wat nu?
Tot mijn spijt ben ik er voor enkele weken geleden achter gekomen dat mijn klant niet wilt betalen voor de producten wat hij bij ons heeft gekocht. Best wel vervelend aangezien we er toch de nodige moeite voor hebben gedaan om dit product zo snel mogelijk bij hem af te leveren. Wat de precieze reden is dat hij niet wilt betalen weten wij niet, wij weten wel dat hij snel moet betalen anders schakelen wij een incassobureau in. De klant wil niet betalen en blijft dit ook volhouden wat vervolgens mij aardig op de zenuwen werkt aangezien we er toch hard voor hebben gewerkt. Na veel telefoontjes naar deze klant toe heeft hij duidelijk gezegd dat ik er maar werk van moest maken omdat hij het niet kon betalen, vandaar dat ik bij online-incasso.nl terecht ben gekomen.
Mijn verhaal uitgelegd.
Bij het telefonisch gesprek tussen mij en het incassobureau zijn we er samen uitgekomen en heb ik ervoor gekozen om bij hun klant te worden. Onder het kopje “klant wil niet betalen” ook de juiste informatie gelezen wat mij erg goed heeft geholpen. Ons bedrijf hebben we daar dan ook aangemeld om ervoor te zorgen dat deze klant de rekening alsnog betaald. Nu 3 weken verder heeft de klant ondanks de aanmaningen van het incassobureau de rekening nog niet voldaan jammer genoeg!